HTML

Friss topikok

Születésnap, avagy "lájkollak HB-d alkalmából!"

2011.09.02. 22:56 sajtosstangli


2011-ben arra a következtetésre jutottam, hogy nem ünneplem meg a születésnapomat.

Eddig minden évben azzal szórakoztam, hogy 24 órát ébren töltöttem, azaz kihasználtam az egész napot, hogy valami értelmes tevékenységet folytassak. Ebben az évben azonban valami megváltozott körülöttem, vagy én változtam, nem tudom.

Ezért kísérletet tettem felkutatni a lehető legfurcsább születésnapi tevékenységeket, avagy megtudni, ki - miként közelíti meg ezt a jeles ünnepet.

Nyilván, mint minden mai valamire való fiatal, a keresgélést én is a fészbukon keztem.
Mi ilyenkor a szokás, ha valamelyik ismerősünknek adott nap évfordulója van?

Második lépésben, közöelebbi ismerőseinknek az 5000 közül valami személyes üzenetet írunk a falára. Ez bármi lehet a "Boldog 'azmeg"-tól a "HB"-ig.

Harmadrészt kereshetünk valami vicces videót táncoló papagájról, vagy épp kedvenc zenekarától egy kedves dalt.

De most ettől valaki tényleg úgy fogja érezni, hogy "De jó, mennyi ember írt a falamra.."
Van aki biztos, a Meccselő Delfinek csapata szinte zicher, hogy nem így gondolkodik. Megteheti, mert relatíve sűrűn találkozunk. Ha nem találkozunk sűrűn, akkor tömbösítve ünneplünk, mert mért ne.


 

Apropó: Ünneplés. Na ez is megérhet egy külön misét, mert csak azért nem fogunk összefutni, hogy valakinek a születésnapja alkalmából meglocsoljuk a garatunkat. "Ünnep az a Karácsony." Ráadásul, ha sokat ünneplünk, akkor egy idő után nem tudjuk átérezni azt a magasztos érzést, mint valami fontos miatt összegyűlűnk.

Ezt természetesen nem ilyen tudatosan műveljük, azért ne essünk át a ló túloldalára, na. A Karácsonyt sem kell szó szerint venni, mert annak okán pont nem találkoztunk még véletlenül sem. :)

Tehát valakinek a születésnapja az nem népünnepély, csak simán egy alkalom lehetne arra, hogy az ember a barátaival megigyon eggyütt egy "jópohár" bort, beszélgessen, majd haza menjen. Nem hiszem, hogy azért össze kéne csődíteni bárkiket is, hogy magamat ünnepeltessem, mint valami "celebet."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bizos hatalmas muri több száz szülinapos képet csinálni csak azért, hogy bemutatásra kerüljön a fészen, hogy mekkora királyok vagyunk. Nagyon jó lehet, amikor ezt is olyanok lájkolják, akik előtte már "HB"-ztek az üzifalon.

Egyszerűen szívbemarkoló érzés ... volt ezt kiadni magamból, mint... valami mást, ami az önmagam ünnepléséből keveredett volna össze a gyomromban... :)

Szólj hozzá!

Címkék: születésnap barátok karácsony évforduló köszöntés gyomor kolbász hb ünneplés boldog születésnapot lájkolás

A bejegyzés trackback címe:

https://delfinmeccs.blog.hu/api/trackback/id/tr23198730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása