HTML

Friss topikok

Jó hétvégét!

2011.12.17. 17:29 sajtosstangli

 

 

Pénteken délben egy kiadós bisztróban kávézva futottam bele életem eddig legfurcsább jókívánságába.

Ez a következő képen hangzott:

"Áldott, békés, boldog, sikerekben és lencsében gazdag hétvégét kívánok!"

Álltam a pultnál és nem tudtam mit kezdeni a szituációval. Ezért elszörnyedt fejjel pásztáztam az aranyköpést megeresztő figurát. Volt, akiből röhögést váltott ki, volt, akiből torzult arcot. Na.

Ami igazán megfogott az, inkább az emberünk indokolatlanul magas hanghordozása és vigyorgóan eltorzult feje volt.

Mi következik ebből?

Nem tudom. Talán a következő dal a hétvégéhez.
Punnany Massif - Hétvégre



Akinek nem tetszik, járjon utána.
 

Szólj hozzá!

Címkék: magyar sör tudósítás stb kolbász punnany massif hétvége blog

A bejegyzés trackback címe:

https://delfinmeccs.blog.hu/api/trackback/id/tr673471225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása